Szörny egyetem letöltés, Szörny egyetem online, Szörny egyetem filmletöltés

szörny egyetem
2013-ban, vagyis tizenkét évvel az első epizód után mozikba kerülő Szörny Egyetem nem folytatás lesz, hanem előzmény. A Szörny Rt.-ben Mike Wazowski és James P. Sullivan, vagyis Sulley elválaszthatatlan jó barátok, ám ez korántsem volt mindig így. Szörnyeink még az egyetemi évek alatt ismerkedtek össze, és már az első pillanattól fogva ki nem állhatták egymást, hiszen nem is különbözhettek volna jobban mind külsejük, mind pedig jellemük alapján. A Szörny Egyetem most feltárja hőseink rejtélyes múltját, és megtudhatjuk, hogy Mike és Sulley végül hogyan léptek túl a köztük lévő ellentéteken, és milyen kalandok során váltak végül a legjobb barátokká.

Szörny egyetem online megtekintéséhez kattints ide


Szörny egyetem letöltés

Share this article :

Megjegyzés küldése

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmek Online Letöltése - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger